} -->

BUCURIA FM-ULUI


Cand imi aduc aminte acum , in 2009 si 3/4, ce bucurii traiam cu ajutorul unui radio rusesc, complicitatea bunicului meu si o antena stramba si tunata cu putina sarma agatata de perdeaua camerei, care martea timp de 15 minute, la Vocea Americii, i mi dadeau posibilitatea sa ascult greii rock ului (Maiden , Judas, Metallica, etc) imi dau seama ce norocos sunt sa traiesc in aceasta perioada in care tehnologia a luat un asa mare avant de care trebuie profitam cu totii.
Sa pot asculta la calitate maxima (recomand formatul FLAC), pe strada, in metrou, in RATB, fara sa car pe umar un radio-dublu casette- cum vedeti in video clipurile difuzate pe la inceputurile MTV ului este ceva la care nici macar nu visam acum 20 si.. de ani.
Sper sa nu am soarta celui care ne adresa indemnurile noua Soimilor Patriei, Pionierilor, UTC istilor dar Ascultati muzica multa si buna!!!