} -->

MURDAR RELOADED


Fiind marcat de experienta neplacuta traita cu ultimele NFS uri, am fost convins ca nu o sa mai joc mult timp simulatoare auto, cu toate ca sunt pe podium in sufletul meu de gamer.
Instaland pentru teste, in urma cu ceva zile un win 7 pe 64 de biti, am vrut sa vedem cum se misca acesta cu un joc, Dirt2, care beneficiaza de toate avantajele DirectX 11 ului.
Dupa 5 min de joc, in care am uitat si de teste, si de cumparaturi, am descoperit ca am posibilitatea sa ma intrec cu legenda Travis "Red Bull" Pastrana (fara sa ma laud, l am cam batut), sa conduc, prin zeci de circuite, prin orase, prin desert, masini ca Mitsubishi Lancer Evolution X, BMW, Subaru, etc. si am hotarat ca am motive sa revin la sentimente mai bune fata de simulatoarele auto.
Orele au trecut foarte repede in compania graficii f reusite, a sunetului motoarelor, al pietrisului, al cauciucurilor muscand din asfalt, a sfaturilor si reactiilor copilotului (selectati limba germana si ascultati copilotul cand aveti un crash).
Un joc care a primit nota 9.1 de la useri pe un site foarte respectat in lumea gamerilor Gametrailers promite si Dirt2 reuseste cu siguranta sa va tina cateva ore lipiti de TFT.
Va scriu mai incolo, acum ma asteapta echipa cu masina pregatita, trebuie sa castig un raliu in China, sa trec de nivelul 17 :)

Succesuri