} -->

VINUL FIERT, MANCAREA RECE SI TASTA DELETE


Pe ecranul tel aparu nr unui fost coleg care, in urma cu 2 aptamani, a luat de la mine un sd de 4gb, pe care l am montat intr un aparat foto, special ptr vacanta.
Dupa politeturile de rigoare, mi a povestit cum a fost la Poiana Brasov, impreuna cu familia, ca este zona super, cat si cum s a distrat. Putin contrariat l am intrebat daca imi povesteste toate acestea sa ma faca invidios;
Dar imediat dupa aceea mi am dat seama ca omul, saracu, era f suparat.
Respectand intocmai traditiile culinare romanesti, la pomana porcului, langa friptura si muraturile aferente si fiind termometrul sub 0 grade, a prestat 3-4 paharele de vin fiert. Toate bune si frumoase, pana ce a ajuns acasa si a conectat aparatul foto la calculator, pentru a copia pozele facute, sa fiu mai exact sutele de poze facute. Dupa aceasta, omul nu a m ai stiut sigur ce s a intamplat decat ca s a sters cardul si pozele au disparut.
Urmatorul lucru care l a auzit, si l a auzit f bine, fiindu-i spus cu voce tare in ureche, "daca nu apar pozele cu mama, mananci numai mancare rece".
Si cum omul este gurmand, pozele trebuiau sa apara neaparat.
Ajutoare de nadejde, ca intodeauna softurile free.
- RECUVA;
- PC Inspector File Recovery;
- FreeUndelete;
- Pandora File Recovery.