} -->

NOU!!! POWER NECESAR

Dupa citirea a zecii de review-uri si forumuri am decis sa imi achizitionez o placa ptr unii modesta dar cu pret bun si care imi permite sa joc decent ultimele joace, un nvidia 9600gt, stiu generatie veche dar nu vreau sa dau mai multi bani pe o componenta pe care nu o pot folosii la maxima capacitate, si cum net ul merge ff bine (traiasca airbytes), am luat si un hard de 1 tb , asta strict necesar la torenti.
Cum aveam deja un E7400 si 4gb ddr2 800 am decis sa instalez un 7 pe 64 de biti, totul legal fireste, Next, next, next, update, finish, restart, gata 7 perfect functional, daemon tools ca este necesar, un nfs de proba.
Imi pun manusile de sofer de duminica, trag casca, ma uit la un episod din Top Gear, sa prind curaj si inspiratie si pedala la maxim. Dupa cativa zeci de km pe drumuri bune, si dupa ce am dovedit 4-5 adversari, cand incepusem sa ma cred ruda indepartata cu Schumacher, BSOD rapid, restart, pumn, tastatura, cand vad aceste cuvinte, toate in aceeasi fraza sigur aflam o grupa sanguina. De mult timp vream sa scriu la Microsoft sa intreb de ce daca tot avem o senzatie f nasoala atunci cand apare un BSOD , nu fac sa apara ceva cu stele verzi.
Incep un test de memorie, OK, un test de hard, OK, verific temperatura procului, OK, cand brusc zaresc ceva ce nu bagasem in seama pana atunci, SURSA, o componenta f importanta dintr un sistem. Cautand pe net am gasit un site unde putem calcula ce putere are nevoie sursa ptr a face fata consumului componentelor. Completati cu atentie campurile de aici si cu siguranta veti stii ce sa cumparati. Din experienta trista a unui amic nu va cumparati surse mai mari si mult mai scumpe decat aveti nevoie.

Succesuri