} -->

MASTER OF FUN


Asteptam in statie RATB ul vb cu un prieten , care imi arata la un moment dat o femeie in varsta si imi spuse "este vecina cu mine , este experta in manuirea nunchaku lui", ma uit cu atentie, fizic nu, reincarnara lui Bruce Lee nici vorba, vazand uimirea de pe fata mea prietenul adauga imediat, manuirea nunchaku lui de la consola Wii.
In 1996, Nintendo a scos pe piata o consola considerata urata, fara HD si cu 0 sanse in fata competitiei, reprezentata mai ales de Sony. Dupa ce Wii s a vandut in 60 de milioane de exemplare, toti au inceput sa se intrebe de ce are asa de mare succes, si au descoperit ca nu tebuie sa fie over the top al tehnologiei , trebuie sa fie DISTRACTIVA.
Senzorii care echipeaza aceasta consola si jocurile care folosesc datele transmise de acestia deschid noi orizonturi ptr distractie. Imaginati va ca vine copilul de la scoala ii puneti un senzor da ti drumul la Wii si urmariti pe ecran nivelul de stres cand raspunde la intrebarea "ce note ai luat astazi la scoala?" - ups, acesta nu este un exemplu distractiv dar... ptr restul folositi va imaginatia.

Succesuri (clasici in viata)